kerst in bikini.... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anne Woertman - WaarBenJij.nu kerst in bikini.... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anne Woertman - WaarBenJij.nu

kerst in bikini....

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anne

24 December 2006 | Suriname, Paramaribo

SVENKSAR: SE LANGRE NER!

dag lieve mensen!
deze keer echt een kort berichtje... binnenkort vertel ik meer!
maar wilde jullie vast even een fijne kerst wensen! denk aan jullie hoor! hier voelt t nog niet echt als kerst...we hebbben we een (super neppe) kerstboom, maar dat helpt nog niet echt... het is hier nog steeds tussen de 30 en 35 graden... past niet echt bij kerst... wordt ook vreemd om morgen jarig te zijn.. voelt nog niet alsof t eind december is...maar vind t wel grappig om mn verjaardag hier te vieren! vanavond hebben we bonte avond :) elisabeth was een paar dagen terug jarig, dus we geven samen een feest. wordt vast wel grappig! en morgen met z'n allen een kerstdiner maken en eten! gezellig :)
verder gaat alles goed met mij hoor! wel super druk voor alle projecten, maar ja...dat hoort er ook bij natuurlijk. tussendoor ben ik weer op trip geweest, was ook superleuk!! vertel de volgende keer meer!
fijne kerst en tot snel!
veel liefs van een nog steeds bruine anne ;)

hej hej!
ett valdigt lite stycke den har gangen... ville bara onska er en trevlig jul! ni haller sakert pa att fyra julafton just nu...konstigt ide... hoppas att ni har sno! har ar det fortfarande mellen 30 och 35 grader... julstammningen har inte riktigt kommit an.. blir konstigt att fyra fodelsedagen imorgon... men sakert ocksa kul!
tanker pa er! snart mer!
stor kram anne

  • 24 December 2006 - 19:13

    Suus:

    Lieve Anne,

    Alvast een hele fijne verjaardaag gewenst en prettige feestdagen!! Geniet er maar van!! Als het goed is krijg je binnenkort mn kaartje maar ik heb geen idee hoe lang dat erover doet ;)

    Dikke kus Suus

  • 24 December 2006 - 19:46

    Alieke:

    Hoi Anne,

    Alvast een hele goede kerst gewenst en natuurlijk een hele leuke verjaardag. Geniet nog maar lekker van het weer want voor je het weet ben je weer in Nederland!

    kus en knuffel Alieke

  • 24 December 2006 - 22:45

    Karlijn:

    Hey Anne,
    Alvast een super fijn kerstfeest, en een super verjaardag. Jammer hoor dat wij daar niet bij kunnen zijn. We hebben straks heel wat feestjes in te halen samen. Nou meid geniet er lekker nog even van daar!!!
    Dikke kus Karlijn....

  • 25 December 2006 - 02:39

    Agnes:

    Lieve Anne,
    Voor jou dus niet alleen een vrolijk kerstfeest, maar ook een fijne verjaardag.
    Binnenkort een mailtje. Nu even druk met kerst en loge's.
    Liefs, Agnes.

  • 25 December 2006 - 06:49

    Manon:

    Ha Anne!

    Ik zit hier heel alleen kerstfeest te vieruh :( Ben aan het werk, zonder cliënten..

    Hele fijne verjaardag vandaag! Voor het eerst lekker weer op je verjaardag..

    En natuurlijk fijne feestdagen. Tot snel (je komt al weer bijna terug joh)

  • 25 December 2006 - 09:01

    Irene:

    Lieve Anne,

    Allereerst wil ik je van harte feliciteren met je verjaardag! Hoop dat je een leuke en vooral zonnige dag krijgt ;-)!
    Verder hele fijne kerstdagen en alvast een Happy 2007!
    Hier in Australie gaat alles prima.. voor ons wordt het ook de eerste Kerst met zomerse temperaturen :-)!
    Heeel VEEEEL plezier nog in Suriname!

    Liefs Irene

  • 25 December 2006 - 12:03

    Johanneke:

    Hoi Anne Fijne kerst en natuurlijk een hele fijne verjaardag.
    x Johanneke

  • 25 December 2006 - 13:50

    Sandra:

    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een superleuke en bijzondere dag hebt! Bedankt voor je mailtje, trouwens. Ja, wij hebben gisteren "julafton" gevierd, en het was een heel gezellige dag. We hebben hier nog geen sneeuw, maar het is aan hett vriezen, dus het is heel koud, in vergelijking met jou ;) Geniet ervan!
    Veel liefs en een dikke knuffel van Sandra

  • 25 December 2006 - 20:31

    Ragnhild:

    Hej Anne,

    Stort grattis på födelsedagen och god fortsättning!

    Jag hoppas att du har det bra - jag har hört lite genom Sandra. Vi har firat en skön jul tillsammans alla i familjen. Det är roligt att ha Sandra här ett par veckor. Lund ligger ju ganska långt bort... Men lyckligtvis trivs Sandra bra där med sina studier och vi har varit och hälsat på i omgångar. Jonas har tagit ett sabbatsår och under hösten har han läst matematik E som komplement och sedan har han jobbat mycket på Ica I Farsta och även andra jobb. Under våren tänker han ta körkortet och göra någon resa. Sedan vill han börja studera i höst. Vi får se vad och var. Lisa kämpar på med skolan. Hon har bytt inriktning från natur till samhälle och trivs med det. Hon har 1,5 år kvar i skolan.

    För ett par veckor sedan firade vi Sinterklaas med några svenska vänner här hemma. Vi hade beställt chokoladenletters och pepernoten m.m. från Holland och bjöd på olika sorters stampot och holländskt öl. Det var mycket uppskattat. Vi har nu skaffat ett sjoelen-spel och nu under julen spelade vi det. Ute är det varmt och ingen snö, alltså en grön jul.Över nyår kommer pappa och Lena och hälsar på några dagar. Jag själv har tagit semester till den 8 januari, vill passa på att vara hemma när alla barnen finns här.

    Jag önskar dig allt gott för det nya året och en fin och intressant återstående tid i Surinam. Hoppas att vi ses snart igen!

    Många hälsningar från oss alla genom Ragnhild

  • 25 December 2006 - 21:31

    Colette:

    Beste Anne, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Leuk om al je verhalen en avonturen te volgen! Wat zal dit straks een rijke herinnering zijn! Maak er nog een mooie tijd van (dat hoef ik tegen jou eigenlijk niet te zeggen hè, daar zorg jij wel voor)Ik zie je weer in februari. Gezellig! Nog een gezellige tweede kerstdag toegewenst morgen! Lieve groetjes van René, Colette, Maud en Krijn xx

  • 26 December 2006 - 10:04

    Roos Van Ravesteyn:

    Hé Anne!

    Zo nu en dan neem ik hier eens even een kijkje, leuk hoor!
    Wilde je even een hele fijne verjaardag wensen!! Hoe oud ben je geworden?? Maak er maar een mooi feestje van!

    Met mij gaat het goed, ik geniet op het Windesheim, het is wel véél hoor! Maar heel leuk!

    lieve groet, Roos van Ravesteyn (introkamp e1)

  • 26 December 2006 - 10:05

    Roos Van Ravesteyn:

    Hé Anne!

    Zo nu en dan neem ik hier eens even een kijkje, leuk hoor!
    Wilde je even een hele fijne verjaardag wensen!! Hoe oud ben je geworden?? Maak er maar een mooi feestje van!

    Met mij gaat het goed, ik geniet op het Windesheim, het is wel véél hoor! Maar heel leuk!

    lieve groet, Roos van Ravesteyn (introkamp e1)

  • 27 December 2006 - 17:44

    Karin:

    lieve anne,
    HAPPY BIRTHDAY! leuke verjaardag gehad? en fijne feestdagen? Ik heb weer heerlijk genoten lekker relax en gezelligheid hiero. Kzou maar blij zijn met de warmte daar, hier kun je bijna niet meer fietsen zonder handschoen (vind ik) haha! Kijk uit naar je volgende verhaal! en geniet nog he!
    liefs ka

  • 28 December 2006 - 11:52

    Annebé:

    GEFELICITEERD!! Ben benieuwd hoe de bonte avond was, vast gezellig. Wel apart om daar je verjaardag, kerst en oud en nieuw te vieren of niet? Wel een hele ervaring, uit ervaring weet ik zelf dat je die dagen nooit vergeet! Ik ga zelf dit jaar oud en nieuw in Tsjechie vieren want ik ga zaterdag op wintersport. Hoop snel weer een verhaal van je te lezen. Veel pelzier nog daar en alvast een gelukkig nieuwjaar!liefs Annebé

  • 30 December 2006 - 10:11

    Saskia:

    Hoi Anne,

    Sorry dat ik nu pas reageer! Ik hoop dat je hele fijne kerstdagen en een super verjaardag hebt gehad. Ik zit nu in Zuid Afrika en heb dus ook kerst in bikini gevierd. Wel heel wat beter dan het nederlandse ... weer. Ik wens je alvast een fijne jaarwisseling toe en al het beste voor in het nieuwe jaar. Ik ga nu oliebollen bakken op de achterkant van een auto....
    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Hoi! Ik vertrek 9 oktober voor 3,5 maand naar Ecuador, Peru en Bolivia! Daar ga ik eerst spaans leren en vrijwilligerswerk doen, daarna nog een maand rondreizen. Via de website ga ik jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen daar! Bij de oudere berichten staan nog mijn verhalen over mn tijd in Suriname. Daar heb ik mijn afstudeerproject voor de SPH gedaan. Dat was een project van Novib in een achterstandsbuurt van Paramaribo.

Actief sinds 31 Juli 2006
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 73697

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2011 - 24 Oktober 2011

Malawi

09 Oktober 2007 - 17 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: