Mijn eerste reis - Reisverslagen van Anne Woertman - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Anne Woertman - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Hoi!
Ik vertrek 9 oktober voor 3,5 maand naar Ecuador, Peru en Bolivia! Daar ga ik eerst spaans leren en vrijwilligerswerk doen, daarna nog een maand rondreizen.
Via de website ga ik jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen daar!

Bij de oudere berichten staan nog mijn verhalen over mn tijd in Suriname. Daar heb ik mijn afstudeerproject voor de SPH gedaan. Dat was een project van Novib in een achterstandsbuurt van Paramaribo.

Recente Reisverslagen:

01 April 2008

Anne on rõõmus!

12 Maart 2008

Opnieuw op uitwisseling...

25 Februari 2008

Estonia, here I come!

13 Januari 2008

Nederland komt langzamerhand echt weer in zicht...

03 Januari 2008

Gelukkig nieuwjaar vanuit de woestijn!
Anne

Hoi! Ik vertrek 9 oktober voor 3,5 maand naar Ecuador, Peru en Bolivia! Daar ga ik eerst spaans leren en vrijwilligerswerk doen, daarna nog een maand rondreizen. Via de website ga ik jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen daar! Bij de oudere berichten staan nog mijn verhalen over mn tijd in Suriname. Daar heb ik mijn afstudeerproject voor de SPH gedaan. Dat was een project van Novib in een achterstandsbuurt van Paramaribo.

Actief sinds 31 Juli 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 73697

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2011 - 24 Oktober 2011

Malawi

09 Oktober 2007 - 17 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: