jaaa..weer naar het buitenland!! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Anne Woertman - WaarBenJij.nu jaaa..weer naar het buitenland!! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Anne Woertman - WaarBenJij.nu

jaaa..weer naar het buitenland!!

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

22 Mei 2007 | Nederland, Zwolle

SVENSKAR: SE LÄNGRE NER, DÄR FINNS TEXT På SVENKSA!

hallo allemaal!
een paar maandjes thuis en de volgende reis is alweer gepland! dit keer naar ecuador, peru en bolivia! het plan is nu om eerst 2 weken taalcursus te doen in quito, de hoofdstad van ecuador. daarna een week of 7 vrijwilligerswerk in cuenca, een wat kleinere stad in het zuiden van ecuador. en dan hebben we daarna nog ruim een maand om door peru en bolivia te reizen! wel weer een uitdaging :)
ik reis samen met manon, mn huisgenootje en nicolien, een vriendin van manon.
vandaag hebben we het ticket geboekt: we vertrekken 9 oktober vanaf schiphol en jullie zijn natuurlijk van harte welkom om uit te komen zwaaien ;) op 17 januari landen we (als alles volgens plan gaat) weer in NL!
ik heb er al erg veel zin in! natuurlijk ga ik dan ook weer een reisdagboek (met foto's) bijhouden, zodat jullie een beetje op de hoogte blijven van mijn belevenissen!
liefs, anne

hej allihoppa!!
hur är det med er? här är allt bra! bara en månad kvar tills jag får min diplom!! och jag vill berätta för er att min nästa resa är planerad! den här gången blir det ecuador, peru och bolivia! planen är att först lära oss lite spanska i quito, huvudstaden av ecuador. sen ska vi göra voluntärbete i ungefär 7 veckor i cuenca, en lite mindre stad i suden av ecuador. och till slut har vi en drygg månad kvar för att resa rund i peru och bolivia!! har mycket lust att åka igen!
jag kommer att åka med manon, en tjej som jag delar studenthuset med och nicolien, en vän till henne.
idag har vi bokat flygbiljetten! vi kommer att åka den 9:e oktober och (om allt går som det ska) är vi tillbaka den 17:e januari!
på resan kommer jag att skriva i resdagboken igen, så att ni vet vad jag håller på med!
innan dess hoppas jag att kunna komma till sverige en sväng...vi får se hur det blir...jag håller er uppdaterad!
stor kram! anne

  • 22 Mei 2007 - 09:16

    Suus:

    Jeeetje Anne, wat is dat snel gegaan!! Ik dacht dat het nog lang niet zeker was....maar supergaaf! Echt so you, past helemaal bij jou! Snel weer bijkletsen?

    Dikke kus Suus

  • 22 Mei 2007 - 09:18

    Manon:

    Oeeh spannend he?

  • 22 Mei 2007 - 10:24

    Anneleen:

    Whooooohhh... Het gaat nu officieel door!! Echt Super!! Ben stiekem een beetje jaloers, dus zal de site goed in de gaten houden!!!

    Tot snel
    Kus Anneleen

  • 22 Mei 2007 - 10:28

    Anna:

    Ik ben wel een beetje jaloers op jullie hoor.. Heel gaaf dat jullie het ticket geboekt hebben, ik ga jullie op de voet volgen! Liefs! Anna

  • 22 Mei 2007 - 10:39

    Jolande:

    Sjonge Anne, wat gaaf zeg!!! En erg leuk dat je alles weer gaat bijhouden via 'waar ben jij nu'!
    Veel plezier en succes bij de voorbereidingen van jullie reis!
    Liefs, Jolande

  • 22 Mei 2007 - 11:28

    Agnes:

    Ja, nou laat je me weer in de steek! Staat je netjes..... Maar ik heb nu Linda, misschien ben je je plekje wel kwijt, haha.
    En ik zie je de 17de zeker.
    Veel plezier bij de re-entry dit weekend.
    Heb trouwens mijn tweede student geplaatst, weer uit Thailand. Of wist je dat al? Misschien komt er nog wat binnen. Jij ook lobbyen hè.
    Groeten.



  • 22 Mei 2007 - 12:33

    Mae:

    Echt superleuk !!!
    En je gaat alweer. Jij woont gewoon in de hele weereld. : ) Leuk, en success dan en veel plezier en zon.

    En tot vrijdag natuurlijk!!

    Liefs,
    Mae

  • 22 Mei 2007 - 15:55

    Lonneke:

    Heey!
    Leuk dat je weer gaat reizen! Ik ga zeker weer al je verhalen volgen!!
    Liefs Lonneke

  • 22 Mei 2007 - 16:08

    Bernardo:

    Hej Anne!!! Wat een leuke reis zeg, Zuid Amerika is heel mooi en je gaat zekker van genieten, helaas dat je kom niet naar mijn landje maar Ecuador en Peru zijn mooier, natuur en cultuur zijn wel apart van de nederlandse.
    En leuk dat je gaat Spaans leren, haha in de Yfu kamps was geen spaans praten, nu moet je aleen Spaans praten want hier niet veel mensen spreeken in engels.
    Veel Succes,

    Adios y buena suerte!!!

    Liefs,

    Bernardo.

  • 22 Mei 2007 - 16:08

    Nora:

    Hej!
    Vad härligt att komma iväg igen! Du får säga till om du ska till Bolivia så kanske jag kan tipsa lite... Har försökt ringa dig på skypen men har inte lyckats nå dig. Hoppas i alla fall att allt är bra med dig. Här är det ganska stressigt just nu men bara tio dagar till, sedan är det sommarlov!

    Kram!

  • 26 Mei 2007 - 14:47

    Karlijn:

    Hey,
    op naar het volgende avontuur. Ik kom snel een keer langs met mijn foto's en om naar jullie verhalen te luisteren natuurlijk. Veel plezier met de voorbereidingen.
    Dikke kus Karlijn....

  • 26 Mei 2007 - 19:12

    Margreet:

    Hee Anne,
    Wat gaaf joh! Weer een leuk avontuur. Daarvoor nog even contacten? Lijkt me leuk!

    Liefs Margreetxx

  • 26 Mei 2007 - 20:57

    Hester:

    hej hej! wat ontzettend leuk, anne! ik hoop dat je een fantastische tijd daar zult hebben, ook al is het pas over een paar maanden :-) ben natuurlijk er benieuwd naar je verhalen! ik ga ook "weer" naar t buitenland: eind augustus verhuis ik vanuit zweden met benno naar zwitserland (basel). kom waarschijnlijk half september een weekendje terug naar NL om m'n spullen op te halen :-) we'll be in touch!

    stor kram ocksa till dig fran uppsala!
    hester

  • 29 Mei 2007 - 14:55

    Karin:

    he wereldreiziger!!
    opnieuw ligt er een prachtige ervaring voor je! ik ga zeker weer al je leuke verhalen volgen! maar er samen met de andere meiden een gave tijd van! we vieren nog eerst wel even feest donderdag jah! hahaha!
    liefs ka

  • 04 Juni 2007 - 16:15

    Laura (hbov):

    he anne,

    Echt super hoor dat je weer gaat!!
    dus je bent alweer aan het aftellen neem ik aan...? Weer lekker overwinteren mmmmm...

    Nou ik zou zeg geniet nog even van holland (en het weer)... En het zou leuk zijn als we nog een keer afspreken met iedereen en ik je nog ff spreek.

    liefs Laura

  • 05 Juni 2007 - 13:19

    Jan En Agnes:

    Hoi Anne
    We proberen je nog weer eens een bericht te sturen. Afgelopen week-end hebben we het al over je a.s. reis gehad. Nog even een paar maanden geduld hebben. Groetjes van ons.
    We spreken je nog.

  • 15 Juli 2007 - 13:57

    Barbro:

    hej Anne! du verkar ha en utbildning som ger mycket starka minnen för livet, fantastiskt, gläder mig med dig! jag har försökt nå Eveliine per mail men misslyckats, så därför försöker jag nå henne och dig på detta vis. jag har semester nu i fyra veckor och funderar på en liten spontan resa till Holland, där jag inte varit förut. är ni hemma, finns det chans att träffa er? sätter mig kanske på tåget till Amsterdam för att gå på konstmuséer och se lite av staden. varma hälsningar, Barbro i Uppsala

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Hoi! Ik vertrek 9 oktober voor 3,5 maand naar Ecuador, Peru en Bolivia! Daar ga ik eerst spaans leren en vrijwilligerswerk doen, daarna nog een maand rondreizen. Via de website ga ik jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen daar! Bij de oudere berichten staan nog mijn verhalen over mn tijd in Suriname. Daar heb ik mijn afstudeerproject voor de SPH gedaan. Dat was een project van Novib in een achterstandsbuurt van Paramaribo.

Actief sinds 31 Juli 2006
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 73770

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2011 - 24 Oktober 2011

Malawi

09 Oktober 2007 - 17 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: